Támogatás

Tanácsadóink készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére felmerülő probléma, kérdés esetén telefonon és e-mail-en keresztül. Nagyobb vagy személyes jelenlétet igénylő probléma esetén helyszíni támogatást nyújtunk. Support, nyomonkövetés A support igénybevételével ügyfeleink gyors reakcióidő mellett vehetik igénybe hibakezelési, rendszerüzemeltetési és új egyedi igények kialakításához kapcsolódó szolgáltatásainkat. A támogatási szolgáltatások biztosításához helpdesk rendszert üzemeltetünk, illetve munkatársaink a bejelentéseket e-mailen és telefonon is fogadják. Szolgáltatási szint vállalásunk a hibakezelés mellett kiterjed a változáskérések teljesítésére is, amely Ügyfeleink számára biztosítja a kiszámíthatóságot és a SAP rendszerek folyamatos kiegészítését is. Igény esetén a normál irodai munkaidőn túlmenően is biztosítjuk szolgáltatásaink elérhetőségét, támogatva ezzel az üzletileg kritikus időszakok kezelését.